Nu numai România, bănuiesc, dar la noi e foarte intens războiul ăsta politic.  Văd oameni, prieteni vechi, care au trecut prin multe și au împărțit timp îndelungat și bune și rele, care aruncă totul la gunoi din cauza vederilor politice total diferite. Eu sunt în general apolitică, mai ales datorită faptului că sunt foarte conștientă că ceea ce se întâmplă în țara noastră sub denumirea de politică, e de fapt o joacă manipulatoare, fără vreo finalitate profitabilă pentru populație. Mă mai las uneori provocată la o astfel de discutie cu tatăl meu, dar renunț instat în momentul în care îl văd cu câtă vehemență își apără preferații.

Trebuie să recunosc că mă amuză politicienii care-și taie singuri craca de sub picioare denigrându-se reciproc sau folosind limbajde după blocuri prin media sau TV. Realizez astfel că am dreptate să îi consider tentative de oameni și să-i asemuiesc cu niște copii care se joacă cu puța-n țărână. E hilar să-i privești din afară, fără vreun interes direct, cum se luptă pentru un picior de scaun din parlament sau pentru o bucată de hârtie igienică din vreun minister.

deschide urechile

Nu mi se mai pare atât de amuzant totuși, când văd că foarte mulți oameni chiar pun botul la aberațiile ce ies din gura politicienilor, precum bășinile din fundul maimuțelor. Ei chiar cred, luptă și se luptă între ei, pentru ceea ce politicienii au reușit să-i convingă ca fiind idealul comun, suprem, care le va aduce o viață mai bună. Oameni care ajung la certuri și scandaluri cu oameni până atunci dragi lor, din cauza unei tentative de politician, care are conturi grase și vile cu piscine și care i-a umplut capul bietului om cu o mulțime de idei cretine care, dacă am sta să le rumegăm, ne-am da seama că nu au nicio baza reală.  

  Spuneam,oarecum în glumă, că   trebuie să fii ori tâmpit ori plătit ca să crezi în politicienii zilelor noastre. Dar realizez că de fapt omul aude ceea ce vrea să audă și percepe lucrurile așa cum și-ar dori să fie, nu cum sunt de fapt. Iar o astfel de autoiluzionare este foarte periculoasă la nivel de nație. Supradozarea poate fi fatală.

4 gânduri despre “Politichia dezbină România

  1. ” Politichia” din ultimii 10 ( zece ) ani,
    nu numai ca a „DEZBINAT ” ROMANIA dar,
    a infestat-o de-o URA atat de mare
    si de o ciuma portocalie atat de molipsitoare incat,
    TARA nu-si va reveni mult timp de aici inainte !!! 😦 😦 😦
    Ghici, ghicitoare mea :
    -Despre a cui ” politichie ” este vorba ???
    La multi ani de 1 MAI, Ziua Muncii !
    Aliosa.

    Apreciază

  2. Nu este „politica” in romanica’ … nu doctrina de partid, nu consecventa …!!in romanica’ .. haite de caini ce se bat pe ciolan … corcituri ce se strecoara de la o haita la alta si se dau ca au pedegri !!! marea tragedie este ca isi fac aliati si sustinatori din „prostime” sau ( am fost dura) din masa de creduli !!
    si iaca dezbinarea cand dulaii in dos isi dau lana si inpart osul … ca tot mai are „saraca tara bogata” !!!

    Apreciat de 1 persoană

Tu ce crezi?

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.